Kalendarz
Harmonagrm
Galerie
Kontakt Konatkt
herb
Gmina
Gorzkowice
Logo tłumacza migowego
16 lut2018

Biblioteka w Gorzkowicach zaprasza mieszkańców na bezpłatne szkolenia wprowadzające uczestników na platformę e-PUAP oraz szkolenie „Deklaracja PIT online – to nie jest takie trudne”. Każde ze szkoleń trwa 120 minut, zapewniamy materiały szkoleniowe i poczęstunek.

Warunkiem udziału w szkoleniu jest ukończone 35 lat oraz wypełnienie dokumentacji rekrutacyjnej. Dodatkowych informacji udzielamy pod nr tel. 446818101

TERMINNY SZKOLEŃ:

  • 26 marca 2018r - E-obywatel rusza na platformę Podstawy e-PUAP

Szkolenie „E-obywatel rusza na platformę. Podstawy e-PUAP” jest spotkaniem wprowadzającym uczestników szkolenia w obszar e-administracji. Pozwala zapoznać się z podstawową platformą integrującą usługi urzędów centralnych i lokalnych, poznać jej funkcje i zasady działania, dowiedzieć się, jak zakłada się konto użytkownika i potwierdza Profil Zaufany, uprawniający do pełnego korzystania z platformy.

Osoba, która weźmie udział w szkoleniu, będzie:

• wiedziała, czym jest platforma e-PUAP,

• jakie sprawy urzędowe można załatwić bezpłatnie i bez wychodzenia z domu,

• posiadała swoje własne konto użytkownika pozwalające na korzystanie z urzędów online,

• potrafiła wyszukać interesujące ją usługi online, lokalne i centralne.

Warunki udziału w szkoleniu : ukończone 35 lat, znajomość obsługi komputera z dostępem do Internetu na poziomie podstawowym. Nie ma żadnych dodatkowych warunków wstępnych dotyczących posiadanej wiedzy czy umiejętności.

Konieczne jest posiadanie własnego telefonu, potrzebnego do autoryzacji zakładanego konta oraz adresu e-mail.

27 marca 2018r. - Oszczędność i wygoda – platforma e-PUAP dla zaufanych.

Szkolenie „Oszczędność i wygoda, czyli platforma ePAUP dla zaufanych” jest szkoleniem przeznaczonym dla osób, które posiadają już potwierdzony Profil Zaufany i znają podstawowe zasady korzystania z platformy, chcą jednak na przykładzie kilku wybranych usług nabrać swobody z korzystania z niej, poznać różne opcje oferowane przez ePUAP i w pełni korzystać z zalet nowoczesnej e-administracji.

Osoba, która weźmie udział w szkoleniu, będzie:

● potrafiła korzystać z wielu usług dostępnych na platformie ePUAP,

● wiedziała, jak sprawdzić, które sprawy urzędowe można załatwić bez kosztów i bez wychodzenia z domu,

● gotowa do samodzielnego poznawania i testowania nowych rozwiązań e-administracji.

Warunki udziału w szkoleniu : ukończone 35 lat, konieczne jest posiadanie zweryfikowanego/potwierdzonego Profilu Zaufanego, nie ma żadnych warunków wstępnych dotyczących posiadanej wiedzy czy umiejętności, poza znajomością obsługi komputera z dostępem do Internetu na poziomie podstawowym.

28 marca 2018r. - Deklaracja PIT online – to nie jest takie trudne

Szkolenie jest skierowane do osób, które ukończyły 35 lat, nie miały styczności ze sposobami składania zeznania podatkowego drogą elektroniczną i chcą się dowiedzieć jak to zrobić oraz gdzie szukać informacji na ten temat.

W trakcie zajęć uczestnicy poznają zasady składania zeznania podatkowego, zarówno PIT WZ jak i deklaracja PIT PFR (wstępnie wypełnione zeznania podatkowe) oraz serwis Portal Podatkowy. Będą wiedzieć jak i gdzie wyszukiwać odpowiednich informacji w sieci.

Szkolenia realizowane są w ramach projektu „e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści”.

Projekt jest realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie zawartej pomiędzy Centrum Projektów Polska Cyfrowa a Fundacją Aktywizacja oraz na podstawie Umowy o partnerstwie na rzecz realizacji Projektu „e-Mocni: cyfrowe umiejętności, realne korzyści” w ramach działania 3.1 Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych III os priorytetowej POPC na lata 2014-2020 zawartej pomiędzy Fundacją Aktywizacja a Fundacją Społeczeństwa Informacyjnego, Polskim Związkiem Głuchych Oddział Łódzki oraz Fundacją Instytut Rozwoju Regionalnego z dnia 29.02.2016

Wpisany przez: DO

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia